Wednesday 7 December 2011

: : Tinta Cinta : :





Ya Allah, syukur yang tidak terhingga ke hadrat Mu Ya Allah...
terima kasih kerana kau hadirkan 
seseorang yang sangat menyayangi aku...
seseorang yang sangat menjaga aku...
seseorang yang sangat menghargai aku...


setelah Kau temukan aku dengan ramai ADAM..
setelah Kau duga aku dengan pelbagai ujian...
Kau memberi aku ruang dan peluang untuk menilai supaya aku memperoleh yang terbaik...
dan akhirnya aku mendapat ADAM yang sangat menyayangi aku dan menjaga aku sepertimana mak dan abah menyayangi dan menjaga aku...


Kau berikan mak abah dan keluarga yang sangat prihatin terhadap aku...
Kau anugerah kan kasih sayang yang sangat bernilai untuk aku...
terima kasih tuhan...


Ya Allah satukanlah hati kami..dekatkan lah hati kami dengan Kau supaya
hubungan kami diredhai olehMu....


Nota Kaki : ~ I Love yOu Like a Love Song Babe ~



No comments:

Post a Comment