Sunday 4 December 2011

♥ H.A.C.K.S = 1437 ♥

Ya ALLAH adakah benar dia untukku?
terima kasih tuhan sebab kau menciptakan seseorang yang menyayangi aku sebagaimana
sayangnya kedua ibu bapa aku terhadap aku...

aku terima kalau dia adalah untukku...
orang yang berjanji akan menjaga aku sepertimana ibu bapa aku menjaga ku..
aku belajar untuk menerima setelah penat memberi...
Kau temukan aku dengan pelbagai pilihan dan semuanya mempunyai dugaan yang berlainan
Kau uji aku dengan pelbagai ujian..



aku redha kerana sudahnya kau berikan aku "nur" dalam hidup aku...
orang yang boleh menjadi imam kepada aku dan anak-anak ku insyaallah..
orang yang boleh membimbing aku ke jalan Mu..
orang yang boleh menyayangi dan mencintai aku dijalan Mu...

Nota kaki : 
aku : awak 1...4...3.. (sambil tersenyum)
dia : hmmm...(sambil terfikir hehe) 
aku : hOmework baru bagi awak...kalau dah tau mksdnya please let me know :)

No comments:

Post a Comment