Saturday 3 December 2011

~ setiap hari kepingan hati saya hilang ~


~ setiap hari kepingan hati saya hilang ~

bila terbitnya matahari aku mengharapkan kau dapat menyinari sepanjang siangku
bile munculnya bulan aku harapkan kau akan ditemani bersama-sama bintang
tapi sayangnya semua itu hanya mimpi
dan saya tau semuanya tak akan menjadi realiti

setiap hari saya cube larikan diri dari sayang..cinta..suka..awak...
tapi semua tu sia-sia...
apa yang jadi adalah sebaliknya...

 selangkah engkau pergi seribu langkah aku mengejarmu
sekelip mata engkau hilang seluruh pelusuk ku cari

hati aku sakit setiap kali melihat kau bersama yang lain
hati aku luluh bile melihat kau bahagia bile bersam dengan die..
aku terfikir adakah kau akan bahagia bile bersama dengan aku?
mungkin TIDAK sebab aku bukan orang yang kau cintai



Ya ALLAH dekatkan lah hati aku dan die jika die benar untukku...
dan jauhkanlah dirinya jikalau benar die bukan untukku..
sesungguhnya kau yang lebih mengetahui...





Nota Kaki : lemah...letih...diam tanpa kata aku bingung

No comments:

Post a Comment