Sunday 4 December 2011

~ hidup saya bukan untuk uji kaji ~

Hidup ini satu uji kaji?
Kata orang adalah sedemikian..


Pada aku, aku tak mahu hidup aku menjadi uji kaji
aku takut hasilnya kerana aku sentiasa  mengharapkan yang terbaik
uji kaji terdapat pelbagai kemungkina...
Berhasil?
Tidak berhasil?
Gagal?
Berjaya?
Aku tidak mahu memikirkanya...
sebab hidup ini indah
Bila kau tentukan apa yang sepatutnya..

Nota kaki :
*Tempat yang aku tinggalkan hari ini adalah rahsia.Sudah berjanji untuk menutup mulut demi
   memastikan hidup orang bahagia.Mengangguk sahaja.
*Sunyi dan sepi bila mata aku tidak seiring dengan hati.Ahh benci!
*Ditegur oleh beberapa orang yang entah aku pun lupe bila kali terakhir
   mempunyai urusan dengan mereka.Terima kasih.
*Mencari selendang baru tetapi tiada yang berkenan di hati..Ah, benci lagi..

No comments:

Post a Comment