Saturday 10 December 2011

~ sekeping POTRET ~


sekeping POTRET kuberikan kepada kau...
mungkin tidak penting bagi kau..
TAPI memberi seribu makna pada aku...

memang hanya sekadar lukisan..
bukan dari hasil karya aku..
bukan dari idea aku..
tapi di sebalik lukisan hitam putih itu
wujudnya harapan..impian..dan angan-angan..

kau sedang bermimpi gadis!
ye aku tahu...
memang aku bermimpi selama ni..
sentiasa mengharapkan seseorang yang tidak pernah menyayangi aku...
sentiasa mengharapkan seseorang yang tidak pernah mencintai aku..
tapi kini kau telah sadarkan aq dari mimpi ku...
terima kasih CINTA

Nota Kaki : hanya satu pintaku...
                    simpan POTRET itu sehingga akhir nyawaku..
                    bila aku sudah tiada terpulanglah...ikut gerak hatimu

No comments:

Post a Comment