Sunday 4 December 2011

i'm Loser!!

mulai hari ini..saat ini..detik ini...
...aku MENGALAH...


belajar untuk berhenti menjadi pemburu CINTA
belajar untuk melupakan kenangan terindah
dan yang paling utama
belajar untuk menerima kenyataan
"HE not yOurs"

credit untuk Filem "OMBAK RINDU"



banyak yang aku dapat dari cerita ni...
selepas menonton dan melihat sendiri apa yang sedang berlaku dalam hidup aku
aku mula terfikir...
mungkin dengan melepaskan die adalah sesuatu yang terbaik 
....untuk aku dan dia...

"mencintai seseorang yang tidak mencintai kite adalah perkara yang paling menyakitkan..
tapi dibalik itu kite akan rase bahagia bile orang yang kite sayang bahagia walaupun bukan dengan kita :) "

Nota kaki : angkat kaki jalan....jumpe pintu baru? masuk atau teruskan perjalanan....ikut kata hati ^^

No comments:

Post a Comment