Wednesday 14 December 2011

KAU yang aku cintai 'b'...

KAU yang aku cintai 'b'...
saban hari dunia aku diselubungi dengan bayanganmu...
terbayang senyum tawamu..gerak laku mu...
setiapnya boleh membuat hidupku tak keruan..

KAU yang aku cintai 'b'..
aku bukan menyayangi kerana siapa KAU di pentas lakonan...
tetapi aku menyayangi KAU melalui naluri hati seorang insan...
bukan rupa paras mu menjadi ukuran..
bukan hartamu yang mejadi igauan..
tapi peribadi KAU yang rupawan yang berjaya mencuri hati gadis polos ini..

KAU yang aku cintai 'b'...
cinta tidak semestinya bersatu tetapi kerana cintalah kita bertemu...
"cinta muka buku" bukan sekadar lagu..
tapi itu yang sedang berlaku antara KAU dan aku..
titik pertemuan pertama yang menjadi saksi...

KAU yang aku cintai 'b'...
hidup ini sepi tanpa KAU disisi..
aku mohon kepada yang MAHA ESA..
supaya KAU membuka hati untuk gadis polos ini...
yang sentiasa dahagakan kasih sayang KAU yang aku cintai..

KAU yang aku cintai 'b'..
kalau aku pernah mengakui kata cinta aku pada KAU..
jangan kau anggap itu satu gurauan sayang...
aku tulus ikhlas dalam mencintaimu kerana ALLAH...

 Nota Kaki : bagi KAU yang aku cintai 'b' ..........

1 comment: