Sunday 27 November 2011

stUbbOrn girL!! yEs I'am ^^

" jangan suka saya "
" jangan sayang saya "
" jangan cinta saya "
kOrang rase kata2 ni amaRan ke??? (amaRan cinta) wujud ke???
tak kesaH la papE pown...
nama pOwn  stUbbOrn girL' cakap ape pown xaMik pOrt hehehe....


Ramai Orang katE :
jangan menanti pada sesuatu yang kite tak pasti
sebab kelak akan meLukakan hati sEnDiri

tapi ntaH la aku tetap degiL...
tiap-tiap haRi aKu tOpUP cinta aku kat die...
walaupUn kadang-kaDang aq rasE penat seBab sentiaSa mEnunggu....
seDangkan aq sEndiri tau sEmua tU mustaHiL untUk aq...
tapi sEtiap kaLi aku mULa raSe mengalah...
"dia" mUncul dan hati akU berkata "he is mine"
jaDi aq tEtap dengan kEgiLaan akU daLam menUnggu si dia..
.




if you keep asking me the same questions..
and you give answer for me to choose...
i'm always choose 'b' as my answer get it! ^^

p/s : saya akan berhenti mencintai awak bile awak cakap kat saya 


"i dOnt need yOu in my Life...gEt away fRom my Life"

mungkin masa tu saya akan berlalu pergi dari hidup awak bUat selamanya...sEmoga awak jUmpe 'MAYA' awak...

"mEncintai tidak sEmestinya haRus memiLiki"

No comments:

Post a Comment